Chip och välkommen!

Äntligen är det dags att ta tag i sitt liv igen.. Börja plugga igen, träna, äta bättre, blogga?
Jag började faktsikt blogga en gång.. ett eller två inlägg tror jag att jag skrev, sen skadade jag mig och fick viktigare saker att tänka på.. men nu har jag inget viktigt att tänka på så nu är det dags igen :P

Har flyttat runt lite i sommar och idag landade lådorna hemma hos Anna, där jag kommer bo tills jag får tag på en egen lägenhet..

Och i måndags började skolan. Efter ett och ett halvt år på Ica tröttnade jag på att sitta i kassan och känna hur hjärncellerna rann iväg och man snart inte varmer än en robot som var där för att tjäna andra..  Så jag sökte till modistutbildningen på tillskärarakademin i Göteborg och kom in! Så nu ska jag börja göra hattar. Hittils har vi bara haft en workshop för att lära känna varandra. Det resulterade i en snabbt sydd klänning med dragkedjor som dekoration. Är själv rätt nöjd med resultatet..

En vacker dag kommer min kamera tillbaka från lagning och då kan jag lägga in lite söta bilder med :)

Nu är det movie-time med Anna..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback