En stunds vila.. Äntligen!

Har kännt mig rätt upptagen i veckan.. även om det inte har varit dödsviktiga saker så har jag ändp haft något att tänka på hela tiden. Något jag borde göra..
Först och främst skolan på dagarna. Sen var vi som sagt på IKEA i måndags, hade hyrt en liten bil som var helt fullproppad med saker när vi åkte hem. Den lilla kväll som var kvar ägnade vi åt att skruva möbler tills ögonen såg dubbelt.. SJUKT trött tisdag morgon.. Och resten av dagen också för den delen..
Tisdag eftermiddag var det en sväng på stan som gällde men varken Anna, Pernilla eller jag hade ngn kraft att shoppa Mycket märkligt, det har nog aldrig hänt innan??
Åkte tillbaka hem och fortsatte skruva möbler.. Så fint det blev :) Men kartonger och påsar överallt.. Städ-behov!!
Onsdag efter skolan gjorde Pernilla och jag ett nytt försök att shoppa lite.. det gick bättre kan jag lova..
Kom hem näst intill pank.. Anna hade gjort en mycket bra städ-insats men mer fanns att göra.. Fylla på kylskåpet hade högstaprioritet så vi stack till Hemköp och hade nästan behövt en hyrbil för att få med oss all mat hem. Dyrt blev det!
Idag var det skolan.. sen hem och städa det allra sista, diska.. Promenad till Bergsjön får att se till min håriga lilla pärla! Hade kunnat gosa med henne dygnet runt, resten av mitt liv.. Hårboll! Promenad tillbaka.. Och nu ligger jag här.. I en underbart mysig lägenhet.. Anna är på restaurang med resten av direktriserna.. Kommer nog snart hem hoppas jag. Fin-besök ska vi få med.. Charlottis kommer och hälsar på..
Så äntligen har jag en lugn stund att tänka och bara vila.. Inget jag behöver göra just precis nu!

Men nu får ni snart komma hem flickor, för jag börjar bli ensam! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback