Fredag, lördag söndag.. så var den här helgen också slut!

Hade en kort och trevlig skoldag i fredags. 11:30 fick jag gå hem och första baskern var färdig.. Hann börja på en liten hatt med!

Lördag började jag jobba kl 7!!!    :-O
Det är tidigt har jag hört.. Jag hatar att gå upp tidigt.. det passar inte mig..
Blev förvarnad om att det skulle bli en helvetes-dag dessutom.. men efter en och en halv timma fick jag byta till charken, lite lugnare och lite mer hemma.. skönt! Eva-Lena var borta för hon hade klippt sig i handen dagen innan??  
Åkte med Lisette och Mikael till Trollhättan efter jobbet.. kräftskiva hos mamma och pappa..
Pappa hade grävt fram sånghäften med snaps-visor och mamma gjorde hattar av kepsar och servetter. Kan det bli bättre? Efter det bar det av till Siri och Lipz! Inte så mycket folk man kände dock :S

Upp och hoppa ovanligt tidigt imorse.. ut på en promenad på säkert en och en halv timma runt sjön.. sen badade jag lite.. VÄLDIGT LITE! svinkallt!
Mamma och jag åkte till Göteborg och kollade på en lägenhet.. Gött det hade varit att få ett ställe där man kan ha alla sia grejer igen.. och lilla katten! Sen träffade jag Ansi i stan och åkte till Johanna och kollade på hennes nya lägenhet.. Very nice! Nu sitter vi och käkar kladdkaka och kollar på en Yoga-dvd... Anna skulle bli en sjukt bra konditor :)
Nej nu skojade jag lite.. Yoga är ju inte så skoj att se på.. Vi kollar på skruva den som Beckam..

Imorn är det IKEA som gäller.. Me love!

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback