Hurt-bullen Jennifer.. är det jag??

Idag har jag varit en riktigt duktig tjej.. Tog vagnen till linné imorse för att hämta min cykel hos Pernilla.. cyklade vidare till jobbet och var där strax innan 8. Det var en lugn dag idag och jag slutade tå så det var gott.. cyklade in till stan och lunchade med Anna för att sen cykla vidare hem. Till KORTEDALA!!! Linné - Frölunda, Frölunda - Kortedala.. Vet ni hur långt det blir?? 2,5 mil!!! Duktigt av mig, och det tar inte slut där... Har precis kommit hem från gymmet nu.. eller för en stund sen.. Var på styrkeyoga med Pernilla. Vi skulle gått på afro-power men Pernilla kan inte läsa tränings-schema så den var slut när vi kom dit. Men otroligt stolt är jag över mit nya jag, haha.. Måste varit de nya träningskläderna som sporrade mig :)
Kommer slockna direkt när jag kägger mig till rätta i sängen nu.. Har redan smygsovit lite i soffan.

Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback