Kvälls-gott!

Arbetsdagen slut, och här sitter vi..
Lördags-kvällen närmar sig och Anna och jag sitter som fast-växta i soffan..
Köpte vin igår, och valde ut dom bästa ostarna på jobbet idag.. Det blir gotta ikväll..
Den allra bästa osten var tyvärr slut :( den kan ju inte ta slut fatar dom väl, dom visste ju att jag skulle jobba idag, kunde dom inte spara en bit till mig??! :-O Den är som en dröm.. Savarin heter den.. Det är en blandning mellan brie och camembert med torkad papaya runt om.. det vattnas i munnen bara jag tänker på den.. alla som har smakat älskar den.. Mums! jaja.. det blev sex andra ostar två paket kex och en liten burk svartvinbärsmarmelad att ha på.. Det ska nog duga det med, hehe..
Så den här kvällen är ägnad till lilla söta Anna och alla våra ostar.. Ska försöka förtränga att jag måste vara på jobbet, på andra sidan stan kl 8 imorn.. Efter något glas vin ska det nog gå bra :p
Ha en trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback