Svårt att vakna!

Imorse skulle Anna och jag gå ut och gå innan skolan. 06.30 ringde klockan.. jag hörde inte! Anna sa att vi kanske borde sturnta i det.. mmmm det låter bra.. jag ställde inte min klocka. Anna hade sovmorgon! kl 8 vaknar jag av att telefonen ringer som en galning. det var pappa, varför ringer han så tidigt? Fan jag har ju försovit mig.. Hinner inte prata.. snabba sig till skolan! Jag hann..

Skolan var bra, började med riktiga lektioner idag. Jag sydde min första basker...
Pratade med lite nya människor. Trevliga! Skönt med en sån liten skola där alla pratar med alla..

Efter skolan åkte vi hem, jag hoppades att vi skulle möta ups-killen så jag kund få mitt mystiska paket.. När vi kom hem stod han och ringde på dörren... YES! Vi pratade en stund med honom sen slet jag upp paketet..
Det var lite konstigt faktiskt.. I måndags och i tisdags hade ngn ringt på porttelefonen för att lämna ett paket till mig men jag var inte hemma.. Jag tänkte att det kanske var min kamera som var färdig så jag ringde till infocare för att kolla om det var dom som försökte skicka den till mig.. - Nej, sa Samuel på infocare. Vi har inte fått ordning på din kamera än så det är inte från oss. Jag kunde verkligen inte fatta vad det var i paketet. idag när jag slet upp paketet var det visst min kamera.. Samuel ljög?? skumt!
Men kameran är här och jag är glad! :)

Sen åt vi det sista vi kunde hitta i skafferiet och gick ut på vår försenade power-walk. Jag ar lite seg i början.. har inte rört på mig så mycket sista tiden.. men efter ngn kilometer började jag komma igång och öka tempot. Skönt var det.. sen var vi och handlade och nu ska vi kika på 10 orsaker att hata dig.. Underbar film. Har sett den en miljon gånger men den är fortfarane lika bra.. Älskar! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback