Back in the game!

Jag ber om ursäkt till er som varje dag går in på min sida för att läsa det jag skrivit, jag vet inte vilka ni är men ni måste varit nära att tröttna på min blogg nu när jag inte skrivit på jättelänge...
Idag har jag iaf fått ordning på internet i min nya lägenhet... sov första natten i fredags, när jag bäddade för att lägga mig upptäckte jag att jag inte hade något täcke.. bra sak att glömma! har fortfarande inget utan har grävt fram två filtar ur en låda så länge.. lite kallt men jag överlever...
Tyvärr har jag under helgen dragit på  mig en rejäl förkylning och jag nyser i ett.. jobbigt som fan!
därför måste jag nu lägga mig och vila.. ska försöka bättra mig med bloggandet nu när jag har internet..
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback