Glögg-buffe..

Jag vill tacka Susanne för en mysig glögg-provar-kväll i Majorna.. har precis kommit hem och spårvagnsfärden var lite spännande och kul.. Anna vet vad jag pratar om.. ;)
När jag hoppade av blev det helt plötsligt dubbelt upp.. HAHA, det är inte varje dag...

Tog en sväng förbi systemet förut och köpte en vacker rosa flaska bubbel till Charlotte som tack för att hon har tagit väl hand om Greta..  Inte så stor som jag hade önskat dock, det tillåter tyvärr inte plånboken nu när jag är student..
Men det är tanken som räknas..
Köpte lite cider med som jag kan smutta på hemma hos Ida imorn.. är bjuden dit på lite partaj imorn kväll..
Får se hur pigg jag är på det efter jobbet imorn, tvingas ju stiga upp 5 men man brukar ha vaknat till fram tills kvällen är på gång.. jobba söndag blir väl värre men det blir nog ändå rätt lugnt och inte alltför sent imorn tänkte jag.. Blir nog bra ska vi se..





Nu ska jag bara hoppa in i duschen och sen krypa under täcket..

Sov sött! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback