Snabbis!

Jag skrev ett sjuuukt långt inlägg igår så idag tänker jag fatta mig kort..

Fyndade en klänning på stan idag, till det blygsamma priset av 99 kr hittade jag en svart satin-klänning av ganska enkel modell som absolut duger till en ute-kväll eller tre.. Tummen upp för rea-priser!

En man hade tagit sig in på skolan i helgen när tvåorna var där och målade tunnor.. De hittade honom på toaletten där han hade satt upp porr-bilder på väggen och själv låg och sniffade något. Harper slängde ut honom och fick en fin låda med belgisk choklad av rektorn som tack för visat hjältemod..
Vet fan inte hur jag hade reagerat om jag hittade en främmande man påverkad inne i skolan som står låst! Ida är en stark person som inte bröt ihop totalt när hon hittade honom..

Har nu gjort ostkräm av ädel-ost och matlagningsgrädde. Smakar himmel på pepparkakan.. Det och julskinka är mitt bidrag till klassens julbord imorn..

Nu är det nana-time! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback