Drömmen..

Heidi Klum, Miranda Kerr, Caroline Winberg, Alessandra Ambrósio, Doutzen Kroes, Selita Ebanks, Karolína Kurková, Adriana Lima... Endast en gång om året kan man se en sån godis-påse med supersnygga mega-modeller.. Victoria's secret Fashion show.. blev överlycklig när jag kom över ett gäng bilder från årets visning för några veckor sen.. Nu har Greta och jag suttit fast-klistrade i soffan senaste timmen och kollat på en video av showen och det är ju helt fantastiskt..
Man blir en obotlig drömmare, försvinner in i en fantasi-värld av glitter, blommor, spets och allt som en tjej kan önska sig..
Jag önskar att jag någon gång i mitt liv får bevittna det live.. Men det lär väl inte hända så jag får hålla till godo med att kolla på den på datorn..
Nog för att själva underkläderna är sjukt sexiga och romantiska på samma gång men det är allt runt omkring som gör showen.. sätter känslan.. Accessoarerna, omgivningen, musiken och framförallt modellerna.. Det går inte att göra det rättvisa med bara ord.. Här kommer några av mina favoriter från årets visning..



Jaa, ögon-godis som sagt...


Nu boooorde jag verkligen sova.. Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback