Tv-bänken på plats...

Idag har jag köpt en TV-bänk.
Mamma ringde, hon hade hittat en på blocket så jag gick in och tittade på bilderna..
Jag har letat efter en inte alltför dyr tv-bänk i ek men har inte hittat någon som har lockat riktigt..
Den här är PERFEKT! Så Anna och jag åkte till backaplan och mötte paret som skulle sälja den, vi åkte vidare hem till dem och kikade på den och jag bestämde mig direkt för att ta den. Så vi tryckte in den i deras bil och så körde dem hem den till mig.. Väldigt bekvämt eftersom jag inte har någon bil och den är rätt stor och tung så det finns ingen chans att man skulle kunna få hem den på vagnen.
Fick in den i vardagsrummet, flyttade lite på soffan och soffbordet och det blev hur bra som helst.. Nu behöver jag bara en längre antenn-kabel så man slipper snubbla på sladden.. Det kommer bilder, förhoppningsvis innan jul, när jag har fått helt ordning på mitt lilla place..

Har även handlat några små julklappar idag och en fin tvål-pump och matchande burk som jag ska ha bomullspads i.

Nu är det dags för lite kvällsmat och sen ska jag lägga mig så det inte blir lika sent som det blivit senaste veckan..

Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback