Helgen som gått..

Igår kväll bjöd Lisette och Mikael på glögg och pepparkakor. Det var mamma, pappa och jag som blev bjudna på lite mys innan vi åkte in till Vasaplatsen för att avnjuta en god middag på Smaka. God mat men otroligt hög ljudnivå tyvärr.. vi fick sitta och ropa till varandra värre än på krogen och hörde ändå inte vad vi sa..
Jag beställde in: Skummig hummersoppa med halstrad pilgrimsmussla
                               Rosastekt lammentrécote med sås på rostad vitlök, potatisfondant samt stekt skogssvamp
                               Smakas urval av svenska ostar med tillbehör
Det var gott! =D Sen var jag mätt...
Åkte hem till Anna och drack lite cider och gin med henne och Johanna, det var också gott.. sen åkte vi in till stan för att möta Martina, vi åkte till vasastan, stod utanför, bestämde oss sedan för att vi inte var sugna på att gå ut.. så vi åkte hem igen.
Sov en stund..

Imorse kom mamma och pappa och hämtade upp mig vid 11. Vi åkte till IKEA och köpte en massa grejer till mig.. Sen skruvade vi och donade och nu är det skitmysigt hemma hos mig! Det kommer bilder en annan dag som sagt..

Hörs imorn.. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback