klagomål..

Jaa som sagt, igår var det lite fest.. Vi satt och tog det lungt hemma hos Anna. Sedan åkte vi vidare till Nivå..
Det var en trevlig kväll, jag fick lite ont i fötterna men det får jag ju alltid. Träffade Kajsa av en slump.. skoj skoj :)
Sen fick jag en ny kompis som jag träffade på tjejtoan med :) Therese hette hon och var helt vild, haha..
Inte fullt så roligt var att det satt en lapp i mitt brevinkast när jag kom hem. Någon av mina grannar tyckte enligt lappen att jag fört oväsen och flyttat möbler sent. På lappen stod att jag borde respektera min nya grannar mm. mm. Jag blev skitledsen.
Jag tycker inte alls att jag gjort särskilt mycket ljud av mig, jag vet inte hur mycket det hörs ner iofs men jag måste ju få gå mellan olika rum och leva ett normalt liv i min lägenhet utan att dem klagar. Av brevet verkade som det var från grannarna under för dem är dem enda som kan ha hört när jag flyttat runt här inne. Så idag gick jag ner och knackade på, presenterade mig och frågade om de tyckte att jag hade fört oväsen, och att jag i så fall ber om ursäkt.. Jag sa även att om dem någon gång tycker att jag för oväsen så får de väldigt gärna komma upp och säga till. Men hon sa att hon hade hört mig, men förstod att jag gjorde lite ljud av mig eftersom det tar ett tag innan man kommer i ordning. Hon sa även att hon inte hade skrivit något brev utan att det måste varit någon annan.
Att skicka falska såna brev är INTE OKEJ!!! Jag blev skitledsen när jag såg lappen.. Man vill ju inte vara den dålig grannen som folk tycker illa om direkt.. Så att skämta om det är fan inte skoj :(
Men nu är det bara att glömma det..

------------


Sitter här med en stor jävla klump i magen.. Såg några bilder som jag helst hade sluppit hitta..
Jag visste att jag skulle tycka det var jobbigt att hitta något sånt men jag var rätt inställd på att det skulle dröja ett tag innan jag behövde möta det problemet.. Fan också.. Vill inte veta vad som händer där.. Ska gå och dra täcket över mig och försöka sova och glömma.. FAN FAN FAN!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback