Gott och blandat

Nu är jag rädd nöjd med mig själv.. Hade lite olika alternativ för hur kvällen skulle se ut:

1. Åka till Ida på lite förfest och sen kanske gå ut.. (Trevlig kväll men mindre rolig dag på jobbet imorn)
2. Diska, städa och försöka packa upp så mycket som möjligt, kanske tillochmed måla i skåpen (Rätt tråkig kväll men skönt imorn när pappa kommer med sängen och man faktiskt kan få in den i lägenheten)
3. Låta bli att åka till Ida för att ha möjlighet att få lite gjort här hemma men istället hamna framför tv:n eller datorn hela kvällen.. (Slapp, rätt tråkig kväll utan att jag fått något gjort här hemma)

Ska jag vara ärlig trodde jag det skulle bli det sista alternativet, man har ju inte alltid så bra självdisciplin. Men jag var faktiskt bara inne en snabbis på facebook när jag kom hem från jobbet sen satte jag igång med städande och diskande. Någon målning hann jag inte med men jag är ändå rätt nöjd. Gick igenom en del lådor och påsar, och även om jag fortfarande har en del på kvar så tycker jag faktiskt jag gjort ett bra jobb ikväll.. En liten applåd till mig själv!! KLAPP KLAPP!!


Jobbet idag var väl inte så spännande däremot.. Vi var en extra på golvet i tron om att det skulle vara Lucia-hets men det var rätt lungt, det blev många fruktstunder och man blir mycket degigare om man inte har saker att göra hela tiden.. Tiden går sååååå lååååångsaaamt. Men jag hade ju iaf gott sällskap av Anette och Martin så helt olidlig var inte dagen. Anette hade med sig tomteluvor som vi hade på oss.. Lite skoj faktiskt, kunderna verkade lite gladare när dom såg oss, hehe...


Jag blir inte riktigt klok på allt som snurrar runt i huvudet på mig.. Man undrar alltid hur det hade varit om man hade gjort annorlunda. Har jag glömt hur det var, eller är det nu jag minns hur det egentligen var, och att jag då (när det var) inbillade mig att det inte var som det var??? Kommer man någonsin få svar??
Ni undrar vad fan jag snackar om och det undrar nästan jag med.
Vill få tyst på tankarna. Jag vill att det ska bli tyst och tomt där inne.. Om så bara för en dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback