Hårbollen är tillbaka :D

Nu är älskling hemma!!! Min lurviga mjuka tuss som lämnar hår överallt har äntligen kommit tillbaka hem.. Charlotte var och lämnade Greta här för en stund sen och hon har smygit runt och sniffat sen hon kom..
Hoppas hon kommer trivas här i vårt nya hem.. Hoppas även att Charlotte inte skämt bort henne för mycket heller, jag har inte råd att bjuda på räkor varje dag.. Tänk om hon inte vill bo med mig längre :-O

Jimmy var här en sväng med och vi åt toast och han hjälpte mig med lite data-stuff! sen kollade vi på garden state..
den var inte så rolig som jag trodde den skulle vara, men helt okej ändå :P

Jag kollade även lite möbler på IKEA.se.. hittade en bokhylla, några lådor, måste ju ha en spegel med eftersom Jimmy behöll min..  sen lurade vi ut en liten lösning på tv-bänksproblemet med.. smart tänkt! :)
Ska man bara få tag på lite pengar med..



Så har jag kommit på perfekta julklappen till Anna med :D tror hon kommer bli rätt glad ;)

Borde självklart köpt något åt lilla Charlotte med som tack för all hjälp men jag får ge henne något i helgen istället..

Borde verkligen måla imorn efter skolan..

Och förresten.. Jag har ju glömt nämna att en av mina hattar förmodligen ska vara med i ett modereportage i en ny tidning som heter fashionMagazine!!.. Helt sjukt glad blev jag när jag hörde detta :) Grymt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback