Material-inköp!

Tanken var ju att jag skulle lagt mig rätt tidigt igår för att slippa vara en hösäck halva dagen.. Precis när jag skulle krypa i säng strax efter tio kom Anna & co. hem... Det blev full rulle, folk bytte om och packade ihop grejer.. De visade bilder från kvällen mm. mm... När det bara var Anna, Jehona och jag kvar lagade vi mat, åt och sen kom jag äntligen i säng.. 23.30 var klockan då och det blev inte så lång sömn som jag hade hoppats på.. Men det fick duga, jag kom upp imorse och efter skolan stack jag direkt till jobbet för att få in en extra slant.. Chefen vill att jag ska komma in ngn helg och sälja lite hattar till hans kunder :D Det är ju rätt sorts kunder där ute så det har jag inget emot.. men det får nog bli efter jul tror jag så jag hunnit få ihop lite mer.. Dessutom har jag ju rätt fullt upp alla helger fram till jul typ :S
Beställde iaf lite mer material idag.. skinn- och päls kursen börjar nästa vecka.. Köpte ett stycke lamm nappa i off-white, Kalvmocka mörkbrunt, 2 vita jumbokaniner och två naturfärgade kaniner i vanlig storlek.. Paketet kommer förmodligen på tisdag.. längtar!
Nu är det snart sleepy-time tror jag. Blir en lång dag i skolan imorn.. och kanske lite träning på kvällen??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback