Shopping och träning..

Det ligger ett dis över hela göteborg och det kändes verkligen att det var några grader varmare när jag åkte hem från gymmet förut.. Kanske är det så att vädret vänder och vi är på väg tillbaka mot sommaren? det hade inte varit helt fel.. men kanske inte så troligt?
Var på ett sjukt tufft step puls pass.. Skitskönt!!
Anna har varit duktigt och grovrengjort hela lägenheten medans jag har varit på stan och köpte tyger och annat smått och sedan tränat.. Luktar somriga blommor :)
Fastnade vid gossip girl ikväll med, och mumsat i mig lite goda ostar och pepparkakor.. inte så smart efter träningen, jag vet.. men gott är det och hellre efter träningen än efter att man degat i soffan en dag? eller??
Paris-resan börjar närma sig och det börjar bli dags att påbörja packningen tror jag.. vet inte om jag tränar imorn eller om jag ska packa och ha en fåfäng kväll med hår- och ögonbrynsfärgning.. kanske lite manikyr och pedikyr med? sånt man inte unnar sig för ofta men man vil ju se okej ut om man ska till modets huvudstad :D Längtar till fredag!!!
Mer gossip girl.. ha en trevlig kväll.. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback