Mr Sandman...

Bonjour!
Tillbaka från Paris är man och det var en väldigt trevlig resa.. Det är en mysig stad, det där..
Liten tråkig grej var att vi hade grym otur med affärernas öppettider... Kanske på ett  sätt tur för nu har jag faktiskt pengar kvar till mat resten av månaden.. eller resten av veckan iaf ;)
En liten souvenir fick jag med mig från Louis Vuitton-butiken (!) En dvd som handlade om Marc Jacobs arbete för Louis Vuitton.. Tyckte det var en bra grej att ha som Paris-minne.. I övrigt måste jag säga att även om maten inte var helt billig så blev det mycket gott på mysiga café och uteserveringar.. Men trots långa promenader blev jag nog lite rund om magen (och under fötterna) så idag har jag kört en monsterpass på 40 min på cross-trainern. Mina ben lär väl inte fungera riktigt som dom ska imorn är jag rädd..
Upp med tuppen är det iaf som gäller eftersom vagnen till jobbet avgår 06.33 imorn.. Men man får väl slita lite för de extra cash man behöver så väl..

Nu ska jag natta mig, är jag snäll kanske Anna sjunger en liten visa :)
Sov gott.. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback