So this is christmas..

Första snön är här!!!!
Anna och jag satt och pratade om killen mittemots advensljus-stake när hon plötsligt hojtar att det snöar.. :-O
Jag trodde inte riktigt på henne, hon har tjatat en del om att hon ville att första snön skulle komma.. Men efter lite stirrande ut genom fönstret såg jag att det var sant.. brukar egentligen inte vilja att det ska snöa i göteborg, det blir ju slask direkt.. men idag gick det bra blev faktiskt riktigt glad.. så Ansi och jag slängde på oss vinterkläderna och sprang ut i snön.. hann ta två kort innan det slutade snöa igen men snön ligger iaf på bilar och på gräset här ute...
Nu blir det julmusik och peppakakor.. För om snön kommer innan december får man faktiskt tjuvstarta med julfirandet lite grann.. Det är sant!

 Titta snööö...

Söta Ansi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback