Vintern är här?

Hemma från jobbet.. gick rätt bra idag.. snabbt ska jag väl inte säga men inte segt heller.. Erika är skön..
Somnar alltid på spårvagnen, jag kan verkligen inte hålla mig vaken, inte ens på dagen. men jag brukar alltid vakna innan jag ska av.. Inte idag.. skulle byta i brunnsparken var det tänkt men jag vaknade upp i vasa.. Panik! Det ordnade sig som tur var, jag kunde byta i kungssten med, men det var nästan att jag inte hann med bussen därifrån och där ute vill man ju inte bli stående när det är typ minus fem grader.. Så jag lyckades ta mig till jobbet med nöd och näppe.
Fick skjuts hela vägen hem med chefen idag och det var rktigt skönt.. orkade inte mycket när arbetsdagen var slut..
Nu sitter vi i soffan och har svårt att resa på oss... Borde gå upp och handla.. Kanske vi gör, om en stund..
Segt.. Kallt! Det är nu man bara vill burra in sig i någons varma, trygga famn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback