Tidningar och böcker i mängder..

Tjusigt väder var det imorse när jag åkte in till stan.. fortfarande frost men i solen var det gott..
Räddade morgonen genom att dricka två brusisar resorb innan jag nattade mig halv fyra inatt...
Vi åkte aldrig in till stan igår, istället kom Martinas kompisar Fredrik och Sebastian hit och vi pratade och hade allmänt trevligt lite för långt in på natten.. så dryga fyra timmars sömn och en lång dusch på morgonen sen var det dags att ta sig in för att möta föräldrarna.. Vi kikade in på choklad- och delikatessfestivalen en stund.. kul att smyga runt och smaka på choklad, korv och andra goda saker.. min hatt var där men dom hade tagit av den från huvudet den satt på och dessutom satt den bakochfram.. det var lite trist..
Efter en stund gick vi vidare till Hem och villamässan där vi mötte upp med Lisette, Mikael, Pernilla, Monica och Stefan.. Vi drev runt inne på mässan rätt länge.. såg Johnny och Mathias från Roomservice.. dem var där och spexade lite.. Gulligt!
Vi vandrade runt och provsmakade på grejer, testade massage-stolar, köpte billiga tidningar och böcker.. och samlade på oss mängder av kataloger och flyers.. allmänt trevligt. Sen åkte vi hem och käkade några mackor i väntan på att de andra skulle gå färdigt på mässan.. När dem andra också hade kommit till Pernilla gick vi till Linnéterassen och käkade.. Stora tallrikar för så lite mat.. tur jag hade ätit innan.. Inte världens godaste heller tyvärr.. jag hade höga förväntningar men köttet var segt och fett :S trist.. men nu är jag hemma.. och trött.. jobba imorn!
Sussa sött! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback