Duktig flicka!

Siri åkte på att jobba idag så jag åkte hem lite tidigare än jag hade tänkt mig.. var i stan strax efter två..
Tanken var att Pernilla och jag skulle träna ikväll men hon hade vaccinerat sig imorse och då får hon tydligen inte träna.. så jag sket också i det och istället ställde jag mig och städade hela lägenheten, duktigt tycker jag själv.. sen gick jag och handlade och lagade lasagne... efter maten har jag med gott samvete kunnat ägna kvällen åt att gotta mig  gamla victoria's secret modevisningar... Det är verkligen godis för ögat.. finns inget jag hellre ser en hemma-degar-dag.. det kan jag lova.. Drömmen är ju att man någon gång skulle få möjligheten att se en show live.. Hur bra hade inte det varit?
Imorn är det iaf jobb.. börjar 13 för att lösa raster, sen är det varuplock hela kvällen.. och onsdag ska jag vara där kl 7 för att plocka ännu mer varor.. så imorn kväll blir det nog inget bloggande.. kanske inte ens kommer hem, det hade varit rätt smidigt att gå in på lagret och sova på toapappret eller ngt.. nära till jobbet på morgonen? ;)
fast just nu ska jag inte låta ngt störa mig från Victoria's underbara underkläder.. God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback