Here I am, iaf..

så fort jag skrev att jag inte skulle ha tillgång till dator kommande veckan halverades mitt läsarantal.. Det blev en liten ändring på det.. Anna sötis lämnade kar datorn så jag kommer skriva som vanligt iaf.. om jag orkar dvs.. kommer ju praktiskt taget bo på jobbet nästa vecka.. börja tidigt sluta sent.. men det kan det vara värt om man får ihop lika mycket lön som ja har haft det senaste månaderna bara på en vecka.. kanske man har råd till en julklapp eller två iaf då :)

har precis kommit hem från stan nu, köpte lite småsaker bara, så var jag in på systemet och handlade lite till ikväll och lite att ha som reserv ifall det skulle bli ngn fest i slutet av månaden när pengarna tagit slut :P köpte tågbiljett med så jag slipper stå och köa stressad som fan precis innan tåget ska gå.. det har jag allt för stor erfarenhet av..
Nu ska jag packa lite och om två timmar far jag till vänersborg till min söta Siri-luppan!!!

Ha en bra helg, det ska jag ha :)
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback