självförstörelse..

det var en seg dag på jobbet.. timmarna gick i snigelfart..
somnade på spårvagnen hem...
Anna och jag har kollat på freedom writers som är en så sjukt bra film...
efter det har vi suttit i över en timma och kollat på hemska videor på youtube.. och helt fruktansvärda hemsidor och bloggar.. Det är så hemskt att se hur folk förstör sig själva.. men värst av allt var att orden en av tjejerna skrev i sin blogg kändes så välbekanta.. Inte sättet hon kroppsligen uttryckte dem men tankarna.. skumt! Jag blev äcklad av bilderna jag såg, äcklad och ledsen.. men hennes tankar har jag hört förut.. det var ett tag sen, men dom fanns där..
nu ska jag lägga mig och sova och jag hoppas, hoppas, hoppas att jag drömmer om smultron och prinsessor istället för ngt av det jag proppat i min hjärna den senaste timmen..
Sov gott mina fem små pärlor..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback