Talet är det första som sviker..

Herregud!! hur kan man känna all denna dimma så långt efter två glas vin? två glas!! det är ju ingenting..
Är det för att man är så förbannat liten eller kan man skylla på att man jobbat hela dagen och knappt ätit idag. Kanske beror det lite på att man var ute igår med... hade jag inte blivit serverad kvälls-drinken som bestod av vatten och resorb ( vätske-ersättning) så hade inte dagen gått så bra som den gjorde.. det blev både cider, vin, öl och sambuca igår.. (sambuca som jag har såååå goda minnen av) men som sagt, jag kom upp imorse och dagen försvann snabbare än väntat... skönt! nu kom jag att tänka på att jag förmodligen inte stämplade ut mig när jag gick hem idag.. jobbigt!
Jaja.. nu ska jag sluta babbla och börja fundera på hur jag ska ta mig till jobbet imorn.. hoppas ni läsare får en trevlig kväll.. själv tror jag att jag borde stupa i säng innan jag slocknar i soffan..
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback