Tvätt-dag

Fan va mycket som skulle tvättas.. ska bli så skööönt att äntligen ha lite rena kläder igen :)
När jag är färdig med tvätten ska jag till gymmet och köra 70 min step.. kommer nog kännas bra efteråt.. gårdagens pass var lite slappt och oorganiserat tyckte jag men det ska det inte bli idag hoppas jag..
längtar tills fredag när vi ska till copenhagen med skolan :) Anna, Isabelle och jag har bokat hotell och stannar över natten. Fredag kväll tar vi över köpenhamn.. haha nee.. men skoj ska det bli.
Och igår bokade pappa och jag resan till Paris..Det skulle egentligen varit Rom men vi ångrade oss.. fredag v. 45 far vi.. Längtar!!!...
fast nu måste jag sluta drömma, komma tillbaka till vardagen och hänga upp en tvätt..

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback