Gratis är godast..

God kväll!
Så var det Halloween.. har slitit en hel dag på jobbet och haft många kram-pauser med Anette! Gud vad jag saknar henne när jag inte jobbar.. Underbara, kärleksfulla människa.. Sen får jag väl säga att jag saknar Robin med... Långt bort i jönköping bor han nu och man träffas ju inte alltför ofta.. Men nu är datumet för julmiddagen bestämt, 6:e december.. så om inte annat så träffar man väl alla då, det ska bli trevligt..
Fick en gratis hårfärg på jobbet idag med.. och 600 g älgfärs :) fast det fick jag egentligen inte säga för då skulle jag inte få dem :S Men vad ska han göra? komma och ta den ur min frys? klippa av håret på mig? tror inte det..
Nee så imorn är det två mässor på schemat, och middag på linnéterassen... Najs bajs!
Dricker lite vin nu med Anna och Martina och även om ingen av oss verkar hyper-laddade så verkar det som vi ska åka in till stan och kolla läget lite.. Ska bli trevligt tror jag, kanske träffa lite människor?? :)
Ha en bra kväll... puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback