dyslexi???

hade lite sovmorgon imorse.. men kroppen är så van att gå upp halv åtta varje morgon så jag kunde omöjligt somna om och blev tvungen att gå upp klockan nio.. känner knappt igen mig själv..
tillslut var det iaf dags att gå till skolan och Fia och jag bjöd klassen på marängsviss efter lunch.. gott!!!!
Sen satt jag kvar en stund och bläddrade igenom magasin och sydde på ripsband... sen satt jag kvar ytterliggare en stund och förökte vara lite kurator åt en klasskamrat i nöd.. hur gick det till?? det brukar vara jag som är svag och ledsen men helt plöstligt fick jag försöka vara stark och komma med råd som jag egentligen inte har ngn erfarenhet som helst om.. det var inte mycket jag kunde göra mer än att lyssna men de saker jag sa verkade vara till uppskattning iaf.. det känns bra, oh det känns inte lika dumt att man hoppade över träningen när det resulterade i att jag gjorde ngt gott för ngn som verkligen behövde ngn som lyssnade.. och på ett konstigt sätt kändes det faktiskt skönt att vara den starka för en gångs skull..
Sen bar det av hemåt och nu sitter man här, som vanligt, och kika på mängder av avsnitt av gossip girl.. nice evening helt enkelt...

och en liten grej till.. om någon undrar om jag inte läst svenska i skolan så har jag det, men tangenterna på datorn hänger inte allltid med i mitt snabba tempo, därför saknas det ibland bokstäver utan attjag reagerat på det eftersom jag inte läser igenom texten efteråt.. så fick jag det sagt..
puss!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback