Fågel-shopping!

Haha.. jag är väl lite slapp med bloggandet :P
Efter helgen visade stegräknaren ca 37000 steg, på tre dagar.. rätt nöjd med det resultatet faktiskt..
en i övrigt mycket trevlig helg i trollhättan med bull-bak, långa promenader, "fru-hippa" (för sen möhippa), utekväll, och allmänt mys..
Igår fikade jag med Lisette, mamma och min moster.. mysigt :)

Och så till idag... efter lunch gick Susanne, Susanna, Kjersti och jag till flugfiske-butiken och kikade på fjädrar, päls mm..
Susanna köpte en uuuunderbar hel fasan som jag sedan köpte en vinge + lite till av.. sen fick jag en bit av en indisk fågel som han som ägde butiken inte kunde använda.. den gjorde sig perfekt på en hatt jag gjorde förra veckan.. underbart!
Efter skolan åkte vi till stan och växlade pengar inför danmarks-resan.. sen vidare till gymmet på aerobic..
På väg hem mötte jag upp Anna och Isabelle efter deras träningspass.. Vi gick och handlade och har lagat god mat och diskat.. duktigt!

Ledig, imorn.. Tvätta!! Äntligen tvättid :) efter det blir det träning och mys..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback