step-up-mess

Hej hej..
Skulle ju berätta om danmark men ska jag vara helt ärlig så är jag alldeles för trött för att dra upp hela den historien igen så är ni nyfikna får ni mer än gärna läsa Annas blogg, haha.. Vi höll iaf på att bli grundlurade på hotellet men vi stod på oss... resan vände och blev bättre och bättre, lördag var en hård dag! det var det i korta drag...

Idag har jag varit på ett sjuuukt jobbigt step-pass.. 70 minuter med en hurtig rysk instruktör.. jag hängde inte med i många steg kan jag tala om... Min snälla kusin som inte heller hängde med riktigt lika mycket som resten av gruppen sa som tur var att tjejen som stod framför henne faktiskt såg ännu mer vilsen ut än mig.. Det kunde jag förstår inte uppmärksamma själv eftersom jag hade fullt upp med att försöka hålla reda på både mina egna ben och instruktörens.. Det var inte lätt! hehe

Imorn ska det iaf komma en fotograf till skolan och fota inför skolans hemsida och katalogen som delas ut på kunskap och framtid... på eftermiddagen ska pernilla och jag gå på aerobic puls där man iaf inte behöver komma ihåg kombinationer.. och efter deeeet.. fira charlottes födelsedag en dag i efterskott med en kvällsmacka i hennes nya lägenhet.. myyyys...

det var allt för ikväll.. nu ska jag läsa nya cosmopolitan..
kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback