J-j-j-jobbiiigt, jjobbigt!!

Kroki på schemat imorse.. det var riktigt skoj och vi fick testa att bara måla skuggorna, inga konturer, i flytande tusch! svårt! men väldigt roligt, blev tuffa kontraster även om man inte alltid såg att det var en människa på bilden. Men övning ger färdighet....

En föreläsning om ergonomi på eftermiddagen var intressant och jag fick en stund att prata med föreläsaren om min rygg efteråt. Han tyckte det var skitdåligt att jag inte hade blivit kallad till återbesök och röntgen för att se hur min rygg läkt. Och konstigt att jag inte ens fått se de första röntgenbilderna.. Så det är på tiden man ringer och ber dom kolla ryggen på nytt..

Fika med klassen på Caféva.. Soppa med underbart got örtbröd till... Mumma!

Och ett litet tips till alla café-anställda.. håll koll på att det finns toapapper kvar på era toaletter.. för min skull!

Tack för idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback