mardröms-morgon?

Oj... Nu är jag mätt!! Har precis smällt i mig en dunder-portion med spagetti och köttfärssås. Hur kommer det sig att man alltid äter för mycket och helt plötsligt inser att man är så mätt att man inte orkar röra sig. Jag orkar inte ens gå fram till tv:n och byta kanal så jag tvingas titta på SOS Gute.. Fjärrkontroll tänker ni då men den försvann tydligen långt innan Anna flyttade till göteborg.
Det har varit en lång dag på jobbet.. redan vid klockan tre kände jag att jag började bli trött och ville mest gå hem och sova, då var det fem timmar kvar tänkte jag men jag kan ju tydligen inte räkna.. slutade ju sex så sista stunden gick snabbare än jag hade väntat mig :P
vaknade fem imorse av väckarklockan.. Jag var helt vansinnig ochville inte alls gå upp.. Jag drömde att jag gick upp för att gå till jobbet och att Anna hade gjort något fruktansvärt mot mig.. Så jag var så sur och tänkte inte alls gå till jobbet, hur kunde hon göra ngt sånt mot mig??? Det tog en bra stund innan jag fattade att det bara var en dröm och hon aldrigskulle gjort ngt sånt men jag var fortfarande sur en stund.. och sen när jag väl började släppa hela drömmen så var jag fortfarande inte sugen på att gå till jobbet. Jag ville bara lägga mig igen och drömma något bättre.. haha..
Men jag kom till jobbet i tid och slet som ett djur. Och nu är man hemma.. ska snart lägga mig och ta igen lite sömn tror jag.
Var inne och läste blondinbellas blogg förut.. Brukar inte göra det, Anna är en flitig besökare och hon brukar berätta om det stått något speciellt.. Men så kikade jag lite iaf.. Hon har ju fyllt år.. Jag blev lite avundsjuk tror jag.. tänk va skönt det hade varit om alla affärer och företag visste närman fyllde år och skickade hem en massa presenter och gratis-saker.. Jag inser ju att det handlar om marknadsföring.. Dom skickar kläder och smycken som hon sedan visar i sin blogg och har på sig på tv-framträdanden mm och så blir det som reklam för dem.. Eller trafikskolan, ett gratis körkort till henne gör ju att alla blondinbella-fantaster i stockholm vill gå på samma trafikskola som henne, kanske råkar dem springa på henne på trafikskolan ngn gång och vips är dom bästa kompisar kanske de tänker.. så visst är det ett smart drag av företag att ge henne gratis-saker.. men jag vill ju med ha :P
Materialist, ja visst...
God natt, dröm sött!
Puss

Kommentarer
Postat av: anna

jag skulle väll aldrig göra något ont mot dej min sockertopp;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback