Anna har blivit hurtisen själv! Jag hamnar i skuggan.. :p

Trist.. var på väg hem från gymmet förut.. hade varit på ett mindre roligt pass som jag nog ska undvika i framtiden men jag rörde iaf på mig och det är ju bra.. Men väl på korsvägen kikade jag runt mig och helt plötsligt slår det mig att jag glömt mitt paraply ngnstans! förmodligen på spårvagnen på väg till gymmet.. Jag som var så glad över mitt paraply. köpte det i lördags, 200 kr för ett underbart fint paraply som fickmig att känna att jag var i min egna lilla bubbla, där ingen kunde nå mig.. eller ja, riktigt så fantastiskt kanske det inte var men jag tyckte det var snyggt så man blev ju lite ledsen..
får gå till kvarglömt på västtrafik imorn och se om dom fått in ngt..

efter skolan imorn ska jag iaf åka direkt till trollhättan och mysa med mina underbara föräldrar..

Anna har blivit hurt-bulle nummer 1!! hon förnyade sitt gymkort på sats i tisdags så imorn ska hon och isabelle på spinning i stan 06.45 :-O Det är tidigt kan jag lova, och hurtigt!
Men eftersom jag är medlem på fysiken och inte kan följa med dem så satsar jag på en rask promenad innan skolan imorn istället... hon ska ju ändå åka vid 6 imorn så då kan jag ju gå upp..

fast  så fall är det nog dags jag packar för hemresan och går och lägger mig..

Natti!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback