vad hade man gjort utan armar och händer?

chop-chop!!!
har nyss kommit hem från skolan och ska strax sätta igång med mat och städning men vi klämmer in ett kort inlägg först...
Har näst intill dragit sönder mina fingrar i skolan idag.. ånga-dra-ånga-dra... lila-färgade, brända och skavda är insidorna på mina händer men det kan det vara värt.. jag fick ju till det till slut..
Armarna smärtar lite grann dom med, sen styrketräningen igår... körde armar, axlar och rygg.. Jag kanske är rätt stark ändå kom jag fram till.. skönt.. men lite större muskler vill jag ha på armarna.. så jag kan skrämma folk.. haha...
Om vi får städat här ikväll så väntar iaf en god middag (vet ej vad än) och kanske lite vin??
Fast det blir nog sängdags rätt tidigt ändå med tanke på att jag ska upp kl 5 imorn och åka till jobbet.. hoppas det inte är lika kallt som det var imorse, jag blir på så fruktansvärt dåligt humör när jag behöver frysa...
ha en trevlig fredagskväll.. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback