Veckan som kommer i korta drag..

Idag har jag suttit kvar i skolan till klockan åtta.. det kändes skönt faktiskt.. satt och sydde i lugn och ro.. Imorn är det redovinsning och jag har ett litet ripsband att sy i bara, sen är jag färdig.. Och efter redovisningen är det lov :D
tänk att man ska ha sådan lyx.. en annan bra sak som händer imorn är ju att csn-pengarna kommer.. månadens fattigdom är äntligen slut!! så imorn ska jag äta mat :) gott ska det bli..
lördag åker jag och träffar min kära siri i vänersborg.. söndag, måndag tänkte jag spendera hemma hos mina söta föräldrar.. fast det vet dem inte om än så jag hoppas dem är hemma...
Tisdag börjar jag jobba så särskilt mycket lov blir det kanske inte men man får ju lite extra pengar inför jul iaf och det är väl aldrig fel.. nästa lördag är jag iofs ledig... Då ska jag på hem&villa mässan med Mor, Far, Lisette och Mikael... på kvällen ska vi ut och äta på någon fancy restaurang :) och på morgonen, om jag hinner innan vi ska iväg, ska jag försöka ta mig in på Choklad och delikatessmässan på stadsmuseet där en av mina hattar ställs ut.. 
Så där har ni min kommande vecka.. Jag kommer nämligen inte ha ngt internet förrän Ansi kommer tillbaka.. hon åker hem under lovet.. 

Ha en underbar vecka mina kära läsare.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback