dagens steg mot ett längre liv!

Jag vet inte riktigt? Blir man lyckligare av att shoppa??
Har man köpt åtta par skor på en vecka så kan man väl inte vara helt frisk?
Det tillhör iofs inte vanligheterna.. Brukar gå rätt långt mellan sko-köpen i vanliga fall men jag tyckte verkligen jag behövde dem nu.. Hade ju bara ca 25 par sen innan och det vet väl vilken tjej som helst att det räcker inte...
Men idag har jag iaf köpt tre par underbara (och tro det eller ej) även sköna skor som gjort mig 6-9 cm längre.
Har man haft oturen att sluta växa vid ynka 160 cm så får man köpa sig till ett längre liv.. Anna vill ju knappt visa sig med mig när jag har lågskor på mig för då känner hon sig sjukt lång.. Varför klaga? Alla tjejer vill väl vara så modell-långa?

Nu ska vi spendera ännu mer pengar.. Mat! Det förlänger också livet har jag hört..
Äta bör man, annars dör man!

Hej svej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback