Fredag kväll..

Trollhättan var ju planen igår.. men skulle bara hinna träffa mor och far en knapp timma innan dom skulle bort så vi sket i det.. blir nog nästa fredag iställt skulle jag tro.
Istället blev det after-work på vasastan med Anna och Johanna.. charlotte var där med sitt jobb så man fick träffa henne en sväng med.. Fick bords-sällskap från Stockholm.. skumma kostymnissar med dålig humor.. Däremot hade dom en generös plånbok som kompensation. En hummer-resa till avenyn som tog längre tid än det hade tagit att gå.. Sjukt lite folk på stan! In på Nivå.. TOMT??? Anna och jag listade ut varför det inte var ngt folk ute.. kl var bara halv tio.. Har man suttit och druckit öl och vin i 4,5 timmar så tror man att klockan måste vara mer än så.. Nej då gick vi till diamond dogs istället som förövrigt var rätt sunkigt mot vad jag hade förväntat mig.. Drinkar här, drinkar där tills jag inte tyckte det gv mig ngt.. började bli trött och innan vanligt folk ens hade hittat in till stan så var jag påväg hem för att sova..

Och nu sitter jag här och snaskar lite godis, för att snart dra iväg till gymmet..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback