GT expressen - Kläder som smakar gott

Har nyss glufsat i mig en apelsin efter en rask promenad med Anna.. 6000 steg knallade vi så idag blev det sammanlagt nästan 13000.. 2000 under målet men ändå en prestation jämfört med andra dagar.
 
Var i stan på lunchen och skrev kontrakt idag, fan va skönt det känns.. Om 2 månader har jag ett eget ställe där jag kan samla alla mina saker som nu finns utspridda på tre olika ställen, fyra om man räknar kissen som är på semester i alingsås..

Idag var GT Expressen på skolan och filmade ett litet reportage om våran workshop till choklad- och delikatessmässan.. det ca tre minuter långa klippet går att se på GT:s webb-tv
http://www.gt.se/webb-tv/index.html?serialid=11799 Kläder som smakar gott!

Sushi med kusinerna imorn..
Nu slocknar jag snart.. Natti!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback