Hemlös, no longer!

Jaa, då får man väl stolt berätta att man har fått ett alldeles eget lägenhetskontrakt! YES!! fan va skönt!

Så förutom att jag inte vaknade imorse, typ över huvud taget, så blev det ändå en sjukt bra dag..
Efter lunch åkte klassen till Hattgrossisten i Fiskebäck och shoppade bort pengar som inte finns.. Sen blev det en fika med Lill-Lotta på fröken olssons. Gott! Efter det afro-power med Pernilla.. Mötte Anna i stan när hon slutat jobba.
Och nu sitter vi här, har precis ätit mat och kikar på Idol.. Efter det ska vi, tro det eller ej, lägga oss och sova.. Och det ska bli sjuuuukt skönt. Imorn ska jag vakna av klockan, i vanliga fall hör jag den inte förrän Anna har ruskat liv i mig..

Sov gott, sötnosar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback