Jag vill ju bara ha ett hem..

Var inne på boplats idag igen.. "Vi får tyvärr meddela att kontrakten gått till en annan medlem."
Så var den drömmen krossad.. Får bo inneboende ett tag till. Anna är i och för sig den underbaraste roomien man kan hitta men jag vill ha ett eget, där jag kan ha hårbollen.. Börjar bli jobbigt att skicka runt henne mellan olika tillfälliga boenden och pracka på henne på folk som egentligen inte vill ha henne.. Tycker att hon hårar för mycket.. Jag vill att hon ska håra hos mig.. Älskade Greta, stackars älskade Greta! Jag saknar dig!!!
Hur förbannat svårt ska det vara att få en lägenhet i den här stan?? Jag är ju en lugn och skötsam flicka.. Ge mig ett kontrakt era bajsar!!! Jag orkar snart inte.. Vill bara ge upp.. bara för att jag inte råkar ha så lång kötid.. Det kunde väl inte jag veta att det inte skulle hålla.. Vill ju bara ha ett hem?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback