Saknade hårboll!

Har precis kommit hem från skolan nu.. Har varit rätt segt. Tecknat hattar och det var ju skoj men humöret är som en berg-o-dal-bana.. På fredag åker vi till Trollhättan, Pernilla och jag.. Ska bli mysigt.
Fortfarande inte hört ngt om lägenheten jag kikade på.. Vad gör jag om jag inte får den? Så mycket förhoppingar och sen tillbaka på ruta noll? Noll är lägre än ett.. det finns inte ens en ruta ett nu..
Vad gör jag utan lägenhet? Jag kan ju bo kvar hos Anna, jättemysigt, det är inte där problemet ligger..
Det är ju min håriga katt jag vill ta hand om, hon som ratas utav alla utom mig!

Kommentarer
Postat av: anna!

vi löser detta!! på ett eller annat sätt!!!

hade inte mina luftrör tagit så mkt stryk som de gjorde så hade ju älskade gretis "hårboll" ottemo fått bo med oss!! det vet du!

men vi ska spåna på detta!!! =)



kom hem NU!! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback