Sova är överskattat???

uppe innan tuppen imorse.. kl 05.00 :-O
det är FÖÖÖÖÖR tidigt för min del!
jobbigt dessutom att det tog 5 timmar innan man fick någon frukost, vid kvart i tio kan jag lova att mitt humör inte var det bästa.. Men det fanns mycket att göra på jobbet, och jag hade trevligt sällskap av Lotta på golvet så dagen gick ändå rätt fort. Inte sista timman kanske? Efter marklandsgatan där Potta gick av sov jag som en stock hela vägen hem.. Nu är det mega-dega-slappiskväll med Anna-luppan! 

Fick mina japanska mönsterkonstruktions-böcker igår också, mycket skoj att bläddra igenom kan jag lova.. synd att man inte kan språket bara :S

Nästa helg är det femkamp med jobbet på liseberg, jobba dagen efter kanske inte är det ultimata men jag jobbar bara till 14 så det skiter jag i. På lördag ska jag inte tänka på dagen efter, bara släppa ALLT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback