Mini-update

Anna klagar på att jag har uppdaterat för dåligt de senaste dagarna.. Trots att vi bor ihop och pratar varje dag även om ngn inte är hemma så är hon ändå min flitigaste läsare.. söt!

Så nu kommer en mini-update över veckan som gått..

Tisdag kväll var det sushi med kusinerna.. Mysig kväll, det borde man göra oftare när man ändå bor så nära varandra..
 Onsdag kväll var Pernilla, Tobbe, Jimmy och jag på La sombrita och åt god mat.. efter det gick vi på Björn Gustafsson, Özz Nujen, Måns Möller och Soran Ismail på Storan... Jimmy trampade i hundskit. Trevlig kväll helt enkelt :P
Torsdag var det träning, trodde jag skulle vara helt öm i kroppen på fredagen men det gick bra, så vi körde 60 spinning på fredagen.. Otroligt nog funkade kroppen helt okej även igår när jag vaknade..
Så igår kväll var det 5-kamp på liseberg med jobbet + några öl på vasastan. Det var en mysig kväll och jag fick en medalj :)
Så upp och jobba imorse kl 8.. gick bara till två så det var inga problem trots gårdagens ölande..
Och nu sitter jag här, Anna har kommit hem från sin tripp hem till Dalsland..
3 veckor kvar tills jag jobbar igen.. skönt! :)
Dags att ta tag i en ny vecka imorn, och göra det bästa man kan med den..

så nu vet ni.. Ha det!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback