Gårdagens inlägg som aldrig blev publicerat...

Blev lite besviken idag! Chokladprovningen var bra men dom hade sagt att vi skulle sy hattar i ett tyg gjort av choklad. Det körde ihop sig lite eftersom man skulle behöva arbeta i ett kylrum och sen förvara hattar och kläder i ett kylrum hela tiden.. Så vi fick olika andra material att jobba i istället.. Min grupp fick choklad-kartonger, silvrigt stelt tyg och mängder av present-rosetter.. Inte lika roligt som choklad, tyvärr :S
Men det blir nog bra iaf.. Efter skolan drog Anna med mig till Haga för att fika.. vi satt och myspratade lite sen anslut även Johanna till vår fikastund. Trevligt..
Tanken var ju att jag skulle lägga mig i bättre tid idag så jag skulle orka upp lättare imorn..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback