Money, money, money!

Hur fan ska man få pengarna att räcka som student?? Tar fulla lån och jobbar extra på helgerna, dessutom har jag bara en halv hyra att betala nu när jag bor med Ansi.. Saken är väl att man får så mycket extra tid att springa i affärer. Och man hinner använda så mycet mer kläder nu med.. På ica behöver man bara ha på sig ett par jeans och ngn tröja till och från jobbet, sen är det ju arbetskläder som gäller hela dagen. Jobbar man då dygnet runt typ så har man ingen tid att göra av med pengarna.. Men nu rinner dom i väg fortare än man  hinner säga stopp!

Har iaf bokat hotell i köpenhamn till nästa helg.. Ska bli skoj..

Men nu längtar jag allra mest till den kommande helgen.. Fredag är det middag hos mamma och pappa som jag saknar såååå.. Snlla varma människor som jag varit så trött på alla år jag bott hemma men nu kommit att se på ett helt annat sätt.. Mina underbara föräldrar! Resten av helgen tillägnar jag Sofie som tagit sig hela vägen från Stavanger.. Träffar henne alldeles för sällan..

Imorn är det kroki som gäller på förmiddagen, efter lunch ska vi lyssna på en föreläsning om ergonomi. Välbehövt på våran skola kan man ju säga.. Efteråt blir det fika..

Ha en mys-pys-kväll!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback