Årets roligaste blogg!

Haha, har suttit och läst en blogg nu.. brukar egentligen inte läsa andras bloggar, bara dom närmaste kompisarnas (Sofie, Siri och Anna).. Men av någon anledning kom jag in på denna blogg som några som jag känner lite sen långt tillbaka har tillsammans. Men herregud, vilka tror ni att ni är egentligen?
Fräckast i världen och får vem ni vill, alla älskar er? Välkommen tillbaka till verkligheten när ni känner för det. Ni är inte bättre än någon annan och min uppfattning om er sjönk avsevärt när jag hittade er blogg kan jag lova.
Att man kan vara så självsäker? Ni hänger med dom tuffa äldre killarna nu, är det därför ni har blivit så självsäkra? Jag kan tala om för er att dom killarna räknas som gamla, rynkiga, översolade gubbar numera.. Dom kanske hade sina fina dagar för ca tio år sedan (eller kanske bara fem)  men nu är dom bara patetiska människor som borde gå vidare med sitt liv och skaffa familj. Inget att se upp till..

Stekare?? Lägg av!!

Kommentarer
Postat av: Johanna

läser du inte min blogg?;(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback