Dåligt minne!

Imorse vaknade jag av telefonen.. Det gör jag varje morgon..
Men idag lät den inte, den vibrerade bara.. Konstigt, alarmet låter ju även om den är på ljudlös..
Det var inte alarmet. Jag hade inte ställt klockan. Det var ett sms från våran lärare att hon skulle bli en kvart sen.
Klockan var kvart i nio.. Fan!

Jag behövde duscha.. Jag BEHÖVDE duscha.. Blev sen.. Bajs! Åt frukost på skolan.. var där en och en halv timma, sen vidare! Varför ställde jag inte klockan??? Mystiskt!

In till stan, köpa busskort. Köpa sushi :)
Vidare till jobbet.. Sushin var god!

Sen JOBBA JOBBA JOO-OBBA!!

Var inte så jobbigt, trodde det skulle vara dålig stämning men jag hade fel.. Skönt!

Lite hets för att hinna med bussen efter jobbet. Handlade som snabbast.. Ca 40 sekunder innan jag skulle kliva av bussen vid Frölunda torg kom jag på en sak..  Blomman som jag gör åt Charlotte (som ska levereras på fredag i färdigt tillstånd) låg kvar i omklädningsrummet på jobbet! Åka tillbaka till jobbet! Fan!!!
Där förlorade jag en halvtimma av min kväll, inte så skoj kanske!

Men nu ska jag kissa! Sprängs!
Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback