Fruktis, glass och kolasås..

Pernilla och jag har legat på latsidan med träningen denna veckan eftersom vi båda lidit av en fruktansvärd träningsvärk..
Idag  gottgjorde vi det genom att köra dubbelt.. Först 30 minuter på crosstrainern och sedan ett 50 minuters Afro-pass..
Efter det åkte vi hem till hene och åt fruktsallad (med glass och kolasås i och för sig) men men.. Gott som tusan var det iaf..

Hörde nu av en kompis att Beyond Retro öppnar i Arkaden imorn!! Det tåls att kika närmare på.. Tyvärr kommer jag inte hinna dit imorn (kanske bra iofs med tanke på att jag inte har några pengar att lägga på kläder förrän på onsdag).
Först ska vi ha kroki fram till lunch, sedan åker jag direkt till jobbet, käkar lunch där och in så fort jag kan för att börja jobba..
Mikael är en bra chef, det går att förhandla.. Han säger inte kom 11 annars kvittar det.. Säger jag att jag inte kan börja förrän halv 2 är det oftast okej, vilket är bra för mig eftersom jag får pengar utan att skolan behöver ta stryk.. Tummen upp för det!

Nu ska jag sova och verkligen vila upp mig inför en HEL dag som väntar imorn.. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback