Hej!

Idag fick jag spotify! spotify är bra.. Nu har man tillgång till alla låtar utan att ladda hem dom eller behöva vänta på att dom ska laddas (som på youtube där man kan sitta en kvart och vänta på att låten ska bli färdig och ändå hackar den) Man kan göra playlist och allt.. I LOVE IT!!!

Sen gick jag till skolan och småpysslade med lite olika gamla saker.. organzablommor med mera..

Nu är jag hemma igen, tog en 7 minuters paus från diskandet för att sörpla i mig en god smoothie och skriva av mig lite här.. måste fortsätta diska, annars blir det inte rent. :(
 
Ska kolla vagnar med, sa att jag skulle hälsa på min faster innan pernilla och jag åker och tränar, kom på att jag kanske måste åka snart om jag ska hinna det :S

diska snabbt!! hej svej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback