Hjärtat i halsgropen!

OJOJOJ, idag var det inte många som var intresserade av min dag ser jag.. Läsarsiffrorna går i botten! Bättre lycka en annan dag..

Hjärtat i halsgropen hade jag imorse kan jag lova.. Busskortet gick ut i söndags.. Jag har fem hållplatser till skolan??
Igår stämplade jag faktiskt för det är alltid när man skitit i det som dom kommer.. KONTROLLANTERNA!!!!
Imorse glömde jag, hjärnan var på villovägar och jag hade inte en tanke på att stämpla.. Vem kommer då???
KONTROLLANTERNA!!!! En tant satt bredvid mig så jag kände mig rätt instängd, började skruva på mig..
Hade inte hunnit få svar på sms om jag hade skickat efter en biljett.. Det tar alltid extra lång tid att få tillbaka när det är kontrollanter i farten.. Ingen mening att resa mig upp och stämpla, då hade dom ju sett att jag tjuvåkt tills dom kom och tagit mig ändå.. Tar upp busskortet ur fickan och låtsas som jag tänker visa det för dom när dom kommer men så kom beväringsgatan i sista sekund och räddade mig, jag lät dom tro att kortet i min hand var giltligt medans jag alldeles skakig och lite lätt andfådd går av vagnen en hållplats för tidigt.. ALDRIG GLÖMMA STÄMPLA! Det är då dom kommer... KONTROLLANTERNA!!!!

Skolan bjöd på semla idag.. Fettisdagen ju. Jag gillar inte mandelmassa, BLÄ! Men jag åt locket, lite av grädden och kanterna av bullen.. Lämnade mitten-delen åt Susanne.. hon blev glad..

Jobbade bra i skolan idag, jobbade även bra i skolan efter skolan idag.. Halv nio gick jag. Det blev ingen träning men jag är glad.. Fick så sjukt mycket gjort på eftermiddagen att jag kan inte vara mer stolt.. Duktig flicka! Värd en kaka! Men hann inte till affären :S En kaka imorn kanske???

OJOJOJ... Tuff dag imorn, halva skolan, halva jobbet.. Däremellan, hets!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback